27 Aralık 2012 Perşembe

Evlilikte Beklenen İlgi Kesilirse NE OLUR!?

Bu 'ne olur'un içinde aslında hem içten içe bir 'ne olur' yapma, ne olur böyle devam etme, ne olur bak bu bize zarar verir, ne olur sen böyle değilsin, sen bu değilsin demek var, ama demiyorum, kalıyor içimde.





Dün akşam içimde çok şeylerin kırıntıları kaldı gene, bu kırıntılar benim yüreğimi ne zaman doldurur, ne zaman yeter artık temizlenme zamanı geldi dedirtir, bilmiyorum. Ama bu süre uzun olmaz, eğer kendimi iyi tanıdıysam uzun olmaz. Çünkü ben en çok kalp kirliliğini sevmem. Başka hiçbir türlü pisliğe benzemez bu kalp kirliliği. Diğer şeylerin temizlemesi kolaydır, biriksede, kurusa da, izide kalsa daha kolaydır, ama kalp başkadır işte, öyle olmaz. Ne kadar çok kırıntı biriktirirseniz içinizde sonra kendinizi arındırmanızda o kadar zor olur. Bence şunu sormalı insan kendine, kim olursa olsun senin kalbinden daha mı değerli? Senin canın acıyacak ama sen susacaksın, neden, çok seviyorsun çünkü, yok öyle! Neden susacakmışım, neden kabullenecek mişim? Neden bütün kırıntıları ben,tek başıma taşıyacak mışım? Bende insanım, kadın olduğum için mi böyle olması gerekiyor? Ama neden? NEDEN? NEDEN? NEDEN?

Hep böyle miydi dünya? dedi çocuk, o sadece bir çocuktu, nereden bilecekti ki, neden onun hayallerini yıkmalıydımki, ona gerçeği söylemek zorunda olduğumu da kim söylemişti:
- Hayır hep böyle değildi,dedim. Eskiden çok daha kötüydü, eskiden kadınlar kocalarına saygı göstermez, erkekler de eşlerini aldatırdı dedim, ama şimdi çok daha iyi, ve gün geçtikçe dahada iyi olacak, daha az insanın kalbi ağrıyacak.
Gözleri kocaman açılmış bir şekilde, birazda inanamayarak: - Gerçekten mi? Doğrumu söylüyorsun!?
- Evet ya, doktorlar yeni bir ilaç keşfetmiş, öyle bir ilaçmışki bu, sevenlerin birbirini daha çok sevmesini sağlıyormuş, daha çok saygı gösteriyorlarmış birbirlerine, erkekler sırf sevdikleri kızları mutlu etmek için onlara çiçekler alıyormuş,iltifatlar edip, kollarının arasında sımsıkı sarıyorlarmış. Kadınlar; eşlerini mutlu etmek   için dünyanın en güzel kokulu yemeklerini yapıyorlarmış (çünkü erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer!), onları üzecek hiçbir şey söylemiyorlarmış, kimse sevdiğinden başkasına bakmıyormuş.
- Yaaaa...
- Yaaaaa...
- İşte böyle küçüğüm, bu ilaç sayesinde artık her şey dahada güzel oluyor, ama yavaş yavaş, sabırlı olmak lazım. Bak sen daha çok küçüksün, sen büyüdüğün ve birini sevecek yaşa geldiğin zaman göreceksinki her şey daha güzel olacak, o yüzden sakın bana ya da etrafındakilere bakıp hayal kırıklığı yaşama, benimde mi hayatım böyle olacak deme sakın. Göreceksin bak her şey daha güzel olacak!


Ben böyle kandırırım yüreğimi zaman zaman, yüreğim çocuktur benim, hep ağlar sızlar, şekere, çikolatayada kanmaz oldu artık, sadece sevgi istiyor, bende ona böyle masallar anlatıyorum işte.
                            
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dün akşam bana öyle bir şey söyledinki, üstelik bunu ikinci kez yapıyorsun, neden? Ben sana ne yaptım? Ben mi ısrar ettim evlenelim diye? Neden evlendik biz o zaman? Ben senden ilgi istiyorum diyorum, sen bana - sana ilgi gösterip götünü mü kaldırayım diyorsun!? Sonrada üstüme kumandayı atıp hızla odadan çıkıyorsun. Böyle mi yani? Böyle böylemi bitiyor evlilikler? Biz evleneli daha 2 ay bile olmadıki, bu kadar mı çabuk evrim geçiriyor erkekler?

                                 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder