28 Aralık 2012 Cuma

İSTANBULDA NERELERE GİTSEM

1 saattir istanbulda gezilecek yerler diye aratıp duruyorum googleda, dün eşime Silivriye gidelim dedim, ne yapacakmışız orada, küçücük bir yermiş orası, olsun ben görmedim dedim, haftasonu arkadaşımla buluşucam sana 1 haftadır söylüyorum dedi, tamam dedim, cumartesi buluşacaksan pazar günü gideriz, pazar günü buluşacaksan cumartesi gideriz.. En sonunda kavgayla biten bir dialoğun ardından ayrı yerlerde yatarak hiçbir şeye gitmemeye karar verdik sanırım. Ama ben yalnızda olsam bir yerlere gitmek istiyorum, baktım durdum nereye gitsem diye.

Önce istanbul akvaryum geldi aklıma,denizi izlemeyi severim, denizaltı belgesellerine de bayılırım ama bu kalp ağrısına iyi gelir mi ki? Biraz kendimle kalmam lazım, kendimi dinlemem ve onu susturmayı öğrenmem lazım, onu yatıştırmam lazım.

 Evlendiğimizden beri sadece 2 haftasonu birşeyler yaptık, ve evlendiğimizden beri tam olarak 7 haftasonu geçti, bu 2 haftasonu dışındaki haftasonlarında sevgili eşim kuzenleriyle sabahtan akşama kadar kağıt oynamakta idi. Üniversitede de bu yüzden çok kavga ederdik ama evlenince artık bir şeylerin değişmesi gerekmiyor mu?

O kadar çok soru işareti varki kafamda. Neden? Neden? Neden?
Sana ne olduda böyle oldun? Sevmiyorsan sevmiyorum dersin, bu iş biter. Evlendik diye ömür boyu beraber olacak değiliz ya!

Nasıl daha önce imza attıysak yine atarız imzaları biter!

B A S İ T.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder